آموزش قانون جذب

ساخت وبلاگ

برای فروشگاه اینترنتی ، توصیه می کنم بسته GrowBig را خریداری کنید. این بسته شامل منابع مورد نیاز فروشگاه می باشد. اما اگر بودجه زیادی ندارید ، می توانید ارزانترین بسته استارتاپ را با قیمت 1 دلار به مدت 3 ماه ، هم برای اهداف آزمایش و هم از مزایای این کمپین خریداری کنید.

در مرحله بعدی ، باید نام دامنه درآمد اینترنتی  را برای فروشگاه خود انتخاب کنید ،

محل سایت
میزبان آل
دامنه
اطلاعات شخصی خود (نام ، ایمیل ، تلفن ، اطلاعات کارت) را وارد کنید ،

میزبانی سایت
دامنه
میزبان آل
سرانجام ، شما باید مبلغی را برای آموزش راه اندازی سایت  تحقق سفارش بپردازید.

وردپرس را نصب کنید
اکنون که حساب میزبانی شما آماده است ، می توانید WordPress را نصب کنید. SiteGround این روند را برای شما ساده کرده است. در زیر برای شما توضیح خواهم داد که برای ایجاد سایتی در وردپرس چه اقداماتی باید انجام دهید. برای توضیحات بیشتر ، همچنین می توانید دستورالعمل های گام به گام من برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین (2020) و مقالات من در مورد ایجاد یک سایت در 6 مرحله و کسب درآمد از سایت را مطالعه کنید.

بنابراین ، وارد حساب کاربری خود شوید و مراحلی را که حساب های من> برو به cPanel ، دنبال کنید.

دامنه سایت al
میزبانی
هنگام ورود به سیستم ، کسب درآمد از اینترنت  مراحل Autoinstallers> WordPress پانل نصب را برای شما باز می کند.

دامنه سایت al
میزبانی
برای دیدن جزئیات بیشتر روی دکمه نصب کلیک کنید.

زمین را نصب کنید
دامنه
میزبانی
برای نصب وردپرس باید مکانی را انتخاب کنید. تا انتخاب نام دامنه از قسمت In Directory خالی بگذارید. سپس نام کاربری ، رمز عبور و آدرس ایمیل خود را وارد کنید.

زمین را نصب کنید
دامنه
میزبانی
توصیه می کنم افزونه Limit Login Attempts را نصب کنید. این یک لایه امنیتی اضافی به وب سایت شما اضافه می کند. پس از پیکربندی افزونه ، روی دکمه install کلیک کنید.

این روند چند دقیقه طول می کشد. در پایان ، چنین صفحه ای گرفته می شود.

افزونه را نصب کنید
از اینجا ، می توانید به پنل مدیریت خود دسترسی پیدا کرده و تغییرات مورد نظر خود را انجام دهید.

یک الگوی وردپرس نصب کنید
پس از نصب و اتمام وردپرس ، باید یک الگوی برای فروشگاه اینترنتی خود انتخاب کنید.

در مثال زیر من الگوی Storefront را برای شما نصب می کنم.

برای دسترسی به صفحه مدیر وردپرس خود ، به آدرس sizindomen.com/wp-admin بروید. (البته ، شما به جای sizindomen.com نام دامنه خود را خواهید نوشت.)

سپس مراحل زیر را در پانل سرپرست بردارید: ظاهر شدن> مضامین> برو برای اضافه کردن یک موضوع جدید> جستجو برای Storefront> نصب را کلیک کنید

پنل مدیریت وردپرس
WooCommerce را نصب کنید
پس از فعال کردن الگوی Storefront ، این قالب از شما می خواهد WooCommerce را نصب کنید. برای این کار کافی است دکمه نصب را فشار داده و فعال کنید.

WooCommerce
افزونه را نصب کنید
پس از فعال سازی افزونه ، یک صفحه نصب جدید باز می شود که به شما امکان می دهد داده های اولیه فروشگاه خود را وارد کنید.

WooCommerce
افزونه را نصب کنید
شما می توانید کشوری را که در آن زندگی می کنید و نوع ارز مورد نظر خود را انتخاب کنید.

WooCommerce
افزونه را نصب کنید
واحد پول را انتخاب کنید
در مرحله بعد ، باید تصمیم بگیرید که روش پرداخت را برای پذیرش پرداخت استفاده کنید.

WooCommerce
افزونه را نصب کنید
روش پرداخت
بعدا می توانید بخش هزینه حمل و نقل را تغییر دهید.

WooCommerce
افزونه را نصب کنید
هزینه ارسال
توصیه می شود همه افزونه های فوق را نصب کنید.

قبل از اینکه به مرحله بعدی برویم ، بگذارید به شما بگویم که شما نیز باید API Rest را در WooCommerce اجرا کنید. برای انجام این کار ، این مراحل را دنبال کنید: برگه WooCommerce> تنظیمات> پیشرفته> API Legacy> Enable

WooCommerce
افزونه را نصب کنید

آموزش قانون جذب ...
ما را در سایت آموزش قانون جذب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : افکار سبز afkaresabz بازدید : 313 تاريخ : شنبه 27 ارديبهشت 1399 ساعت: 0:41

چگونه از اخبار رمزارز و بلاک چین مطلع شوم؟

 

 

امروزه با ظهور تکنولوژی های پیشرفته، نیاز به داشتن اطلاعات کافی در زمینه های مختلف، بیش از پیش مشهود است. شاید مهم ترین سوالی که کاربران با آن مواجه می شوند این باشد: چگونه از اخبار رمزارز و بلاک چین مطلع شوم؟ ما شما را در مسیر آگاهی بیشتر یاری خواهیم رساند.

اخبار رمزارز و بلاک چین در سایت معتبر سکه نیوز به صورت جامع در اختیار کاربران قرار می گیرد، تا ایشان بتوانند با آگاهی بیشتری در این حیطه به فعالیت اقتصادی بپردازند. با توجه به تعدد رمز ارزها و تغییرات بسیار سریع بازار آنها، انتخاب ابزار مناسب برای تحلیل ضروری است.

 

ارز دیجیتال چیست؟

ارز دیجیتال یک واحد پول غیر ملموس و رمزنگاری شده است که پشتوانه آن در اکثر موارد بر اساس عرضه و تقاضای بازار بوده و ارزش این نوع ارزها نیز بر اساس همین معیار تعیین می شود. معمولا به ارزهای دیجیتال پول الکترونیکی نیز گفته می شود. واژه «ارز دیجیتال» ترجمه فارسی عبارت انگلیسی«cryptocurrency» است.

این کلمه انگلیسی از دو عبارت crypto‌ به معنای رمز  و currency به معنای ارز تشکیل شده است. به همین دلیل گاهی از معادل «رمز ارز» یا «ارز رمزگذاری شده» برای این مفهوم نیز استفاده می‌شود. ارزهای مجازی به دو دسته متمرکز و غیرمتمرکز تبدیل می شوند. پول مجازی متمرکز زیر نظر یک شرکت یا موسسه واسطه ای خاص فعالیت می کنند. توجه به این نکته بسیار ضروری است که ارزهای دیجیتال قابلیت نقدشوندگی نداشته و تنها به صورت آنلاین قابل مبادله هستند.

 بسیاری از افراد با شنیدن ارز دیجیتال به یاد بیت کوین افتاده و تاریخچه آن را وابسته به موجودیت این ارز دیجیتال می دانند. این در حالی است که قدمت ارزهای دیجیتال بیش از ۳۰ سال بوده و بیت کوین که یکی از این نوع ارزها است کمتر از ۱۰ سال سن دارد. تاریخچه ارزهای دیجیتال به سال ۱۹۸۳ میلادی برمی گردد که دیوید چامDavid Chaum))  اهل آمریکا برای اولین بار تحت عنوان مقاله ای مطرح شد. قیمت بیت کوین طی مدت ورود این ارز دیجیتال به بازارهای جهانی پیوسته افزایش پیدا کرده است. خرید رمزارز از طریق صرافی های بین المللی قابل انجام است.

هفت سال بعد یعنی در سال ۱۹۹۰ دیوید چام این ایده را گسترش داده و  به منظور تجاری سازی ایده خود شرکتی را به نام دیجی کش(Digi cash) راه اندازی کرد. این ایده سال ۱۹۹۸ با شکست مواجه شد و شرکت کاملا ورشکسته شد.

بلاک چین:

 

 

بلاک چین اختراعی برجسته و مبتکرانه است؛ زاییده فکر یک فرد یا گروهی از افراد که با نام مستعار ساتوشی ناکاموتو شناخته می‌شوند. اما از آن زمان که بلاک چین برای اولین بار معرفی شد، این فناوری به موجودیتی بزرگ تبدیل شده است و سوال اصلی بسیاری از افراد این است که بلاک چین چیست؟

فناوری بلاک چین از طریق ایجاد امکان توزیع اطلاعات دیجیتال بدون کپی کردن آن، ستون فقرات نوع جدیدی از اینترنت را ایجاد کرد. در ابتدا برای پول دیجیتال بیت کوین طراحی شد، اما در حال حاضر جامعه فناوری در حال پیدا کردن دیگر کاربردهای بالقوه برای این فناوری است.

بیت کوین، «طلای دیجیتال» نامگذاری شده است و دلایل خوبی نیز برای این امر وجود دارد. بلاک چین می‌تواند انواع دیگری از ارزش دیجیتال را ایجاد کند. مانند اینترنت (یا خودرو)، شما برای استفاده از بلاک چین لازم نیست بدانید چگونه کار می‌کند. با این حال، داشتن دانش اولیه در مورد این فناوری جدید به شما نشان خواهد داد که چرا انقلابی محسوب می‌شود.

بلاک چین یک دفتر کل دیجیتالی غیر قابل تخریب از معاملات اقتصادی است که می‌تواند نه تنها برای ضبط معاملات مالی بلکه تقریبا برای ثبت هر دارایی ارزش‌مندی استفاده شود.

 

سایت خبری سکه نیوز:

سایت خبری سکه نیوز با تمرکز بر حوزه رمزارز و بلاک چین شروع به کار کرد. هدف از راه اندازی این مجله، در قدم اول افزایش آگاهی کاربران پیرامون حوزه های ذکر شده در قالب خبر رسانی، آموزش و تحلیل مسائل روز است. تیم تحریریه سکه نیوز در راستای ارتقای آگاهی عمومی، به روزترین اخبار و تحلیل ها را به همراه آموزش های کاربردی در سریع ترین زمان و بالاترین کیفیت ممکن به مخاطبان و کاربران حوزه رمزارزها ارائه می کند.

اخبار رمزارز و بلاک چین در سایت معتبر سکه نیوز به صورت پیوسته به روز می شود تا کاربران بتوانند از جدیدترین اخبار تکنولوژی در حیطه های رمزارز و بلاک چین مطلع شوند. در قدم های بعدی تلاش می شود تا بهترین سرویس ها و روش های کاربردی برای بهره گیری از ظرفیت های بالای بلاک چین همچون قراردادهای هوشمند، معرفی و بررسی شوند.

 

آموزش قانون جذب ...
ما را در سایت آموزش قانون جذب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : افکار سبز afkaresabz بازدید : 289 تاريخ : شنبه 27 ارديبهشت 1399 ساعت: 0:37

دانستن اینکه شرکتی که من ایجاد کردم توانسته است فرصتی راز موفقیت  را برای او فراهم کند تا از حضور در نقطه ای پایین از زندگی خود برود تا اکنون در یک نقطه عالی قرار بگیرد ، مرا خوشحال می کند. احساس خوشبختی در قلبم در اعماق روده من موفقیت من است.

مایک شتی

بنیانگذار ، ThatShirt

موفقیت یک اندازه نیست که همه متناسب باشد
موفقیت برای هر فرد متفاوت است ، یک اندازه همگی متناسب تجسم خلاق  با همه نیست. موفقیتم را در 3 خط پایه اندازه گیری می کنم.

موفقیت مالی
تعیین اهدافی که من داشتم و می خواستم برای رسیدن به موفقیت مالی داشته باشم به من این امکان را می داد که هنگام رسیدن به موفقیت ، قدردانی کنم. این که آیا درآمد کافی برای خرید چیزهایی که می خواهم داشته باشم ، کار به سمت یک خانه / ماشین - دانستن آنچه برای موفقیت مالی می خواهم ، به من فرصت می دهد که به جای اینکه آن را تصدیق کنم ، از آن موفقیت قدردانی کنم.

موفقیت شغلی
در یک لحظه از زندگی ، من از کارم متنفرم و من مشتاقانه منتظر شکرگزاری  رفتن به سر کار نبودم. من بدبخت بودم من یک قدم به عقب برداشتم تا آنچه را که دوست دارم انجام دهم و چه چیزی مرا خوشحال می کند ، انجام دهم. سپس مسیر شغلی خود را به سمت چیزی تغییر دادم که از آن لذت ببرم و مرا خوشحال کند. موفقیت شغلی من انجام کاری است که من دوستش دارم ، نه فقط کاری که باید انجام شود.

موفقیت سلامت
می خواستم سالم و متناسب باشم. موفقیت من برای سلامتی ناشی از این بود که بخواهم خودم را بهتر کنم. من همیشه دوست داشتم در یک ماراتن شرکت کنم و آن را تمام کنم - این موفقیتی بود که می خواستم به آن دست یابم.

 

 

با گذراندن زمان آموزش و غذا خوردن صحیح ، احساس کردم بهتر است قدم های کوچک را به سمت هدف خود بردارم. سرانجام که به آنجا رسیدم ، اولین ماراتن خود را به اتمام رساندم و آن را خیلی شیرین کرد.

این همان موفقیت برای من است. تعیین آنچه من موفقیت برای هر یک از دسته بندی های خود می دانم به من این امکان را می دهد تا اهدافی را که به دست می آورم و زندگی که در آن زندگی می کنم قدردانی کنم.

آموزش قانون جذب ...
ما را در سایت آموزش قانون جذب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : افکار سبز afkaresabz بازدید : 356 تاريخ : سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 ساعت: 16:20